Wednesday, August 13, 2008

Buat pengundi Permatang Pauh

Pengundi Permatang Pauh perlu bijak untuk membuat pilihan kali ini kerana undi ditangan mereka. Sesiapa sahaja yang akan dipilih adalah untuk kebaikan dan masa depan genarasi di Permatang Pauh. Seluruh negara menyaksikan sama ada mereka akan membuat pilihan yang baik atau disebaliknya. Sama ada anda akan termakan janji-janji manis mantan Timbalan Perdana Menteri yang mana janji-janji PRU 12 yang lalu belum lagi ditunaikan malahan apa yang tidak dijanji telah dilaksanakan.

Umpamanya memansuhi hak istimewa orang-orang Melayu DEB dimana ramai peniaga-peniaga Bumiputera yang gulung tikar di Pulau Pinang kerana tidak mampu bersaing dengan peniaga bangsa asing yang jauh lebih maju dari mereka. Jika dahulu mereka dapat menafaatkan Quota dari DEB kini semuanya gigit jari kerana sukar bersaing dengan bangsa asing.

Kerjasama dengan PAS juga telah menampakkan kegagalan kerana PAS kini tidak lagi dapat mengikut renta PKR dan DAP yang jelas kearah konsep Malaysian Malaysia yang mana hak-hak melayu akan ditarik balik dan bangsa asing akan mendapat hak yang sama di bumi kita. Khalid Ibrahim, Menteri Besar Selangor yang banyak condong kepada konsep DAP telah mengemparkan Selangor apabila mahu sodomi hak melayu di UiTM untuk diberikan kepada bangsa asing, UiTM adalah merupakan tembok terakhir bangsa Melayu yang mahu mereka serahkan kepada bangsa asing.

Sedangkan UMNO/ PAS dan NGO yang lain sibuk menentang forum masuk Islam yang dipengerusikan oleh Naib Presiden PKR, Anwar menyokong Lim Eng Guan dan Lim Kit Siang untuk mengambil tindakan kepada ahlinya yang telah menetang forum ini dianjurkan baru-baru ini. PKR kini telah lupa daratan dan bersikap populis.

Buat Penyokong PAS di Permatang Pauh

Pilihlah siapa sebenarnya pemimpin anda, apakah anda mahukan Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri jika mereka menubuhkan kerajaan bayangan pada 16 Sept ini atau mahukan Hj Hadi Awang untuk menjadi Perdana Menteri. Apakah anda mahu bersekongkol dengan DAP yang seperti mana kita tahu yang sememangnya memperjuangkan Malaysian Malaysia atau bersama orang-orang Islam yang sudah tentu mendokong Islam sebagai Agama rasmi negara ini iaitu UMNO.

Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa semasa merasmikan Muktamar Tahunan Pemuda PAS ke-49 di Ipoh malam tadi membuat kenyataan yang amat tegas berhubung dengan pertemuan parti itu dengan UMNO. Selain daripada menjelaskan pertemuan itu adalah keputusan Majlis Syura yang merupakan pimpinan tertinggi parti, beliau turut membuat perbandingan jika dengan DAP yang memusuhi Islam pun PAS boleh bersahabat kenapa tidak dengan UMNO.

“Kalau kita boleh bersekutu dengan DAP yang menentang Islam dari dulu sampai sekarang dan dengan PKR, mengapa kita tidak boleh dekati UMNO. Pimpinan kita mengadakan perjumpaan dengan UMNO atas keputusan Syura Ulama, tak ada yang pergi ambil kesempatan untuk kembungkan poket atau runding kerusi dan jawatan,” katanya. Serentak dengan ingatannya itu, Nasharuddin memberi peringatan kepada ahli parti itu yang tidak bersetuju dengan keputusan Majlis Syura dalam isu muzakarah dengan UMNO, ia disifatkan sebagai melanggar disiplin parti.

Memang benar dan tepat apa yang telah diperkatakan oleh Nasharuddin yang baru-baru ini juga menibulkan satu kontraversi apabila menyuarakan hasrat akar umbi dengan menyatakan bahawa setengah dari orang melayu kini mempercayai kes liwat yang dilakukan oleh Anwar yang telah mendatangkan ketidakpuasan hati ahli DAP terhadap beliau.

Buat ahli PKR di Permatang Pauh

Apakah keitimewaan Anwar yang disanjung bagaikan Tuhan sehingga tidak langsung boleh disentuh. Anwar adalah manusia biasa juga yang tidak lepas dari melakukan kesilapan. Sama anda mahu percaya atau tidak Anwar meliwat itu hak anda, kita tidak boleh memaksa penyokong Anwar untuk tidak mempercayainya. Penyokong Anwar selalu mempertikaikan bukti dan selalu mempertahankan Anwar sebagai tidak bersalah. Itu hak mereka. Tetapi pernahkah anda benar-benar mempunyai bukti yang dia tidak pernah melakukan perkara ini. Pernahkah anda bertanya pada diri sendiri, sekiranya benar beliau yang melakukan bermakna anda melindungi seorang peliwat.

Jika anda juga tidak punya bukti mengapa tidak serahkan sahaja bagi pihak berkuasa yang menyiasat. Anwar juga adalah orang yang kecewa dan orang yang sering gagal. Bayangkan …hanya senafas sahaja lagi untuk Anwar menerajui kerusi tertingi yang menjadi igauan beliau sekarang. “Aku seorang Perdana Menteri” hancur berkecai dan terpaksa merengkok dibelakang jerjak besi di Sungai Buluh.

Apabila berlaku tsunami politik, Anwar masih gagal untuk menjadi Perdana Menteri yang mengakibatkan beliau hampir sasau dan hari-hari bercakap pasal Perdana Menteri in making. So near yet so far……. Allah masih menyanyangi kita dan tidak mengizinkan Anwar Ibrahim menjadi pemimpin tertinggi kita.

Demi nama islam dan demi nama Melayu, saudara sendiri cabar Anwar bermsumpah dimana -mana masjid di Permatang Pauh ini. Barulah saudara boleh menyokong beliau.

Pemimpin UMNO ini lebih baik dari Anwar Ibrahim

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Seberang Jaya, Ariff Shah Omar Shah telah dipilih sebagai calon BN untuk pilihanraya kecil Permatang Pauh. Pemilihan Ariff, satu-satu calon yang menang kerusi DUN dikawasan Parlimen Permatang Pauh semasa pilihanraya umum 8 Mac lalu sebagai calon pilihanraya kecil ini diumumkan oleh Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam satu majlis di Permatang Pauh. Ariff menewaskan calon PKR, Ramli Bulat dengan majoriti 533 undi. Dua lagi DUN iaitu Penanti dimenangi oleh PKR manakala Permatang Pasir PAS. Adik kepada bekas tokoh korprat, Amin Shah ini juga dikenali kerana mempunyai pusat khidmat DUN yang dapat pengitirafan ISO.

BELIAU ADALAH LELAKI TULIN - TIADA TABIE YANG DILUAR TABIE .TIDAK PERNAH DIPENJARAKAN ATAU TIDAK PERNAH DI TUDUH MELIWAT.

- KPMU MENGUCAPKAN TAHNIAH KEPADA KEPIMPINAN BN YANG TELAH BERJAYA MENGENAL PASTI SEORANG CALON YANG BAIK DAN MEMPUNYAI BANYAK KELEBIHAN DARI DSAI. BINCANGKAN LAH DENGAN PENUH ILMIAH UNTUK PENETUAN GENERASI MASA AKAN DATANG

LU FIKIRLAH SENDIRI…..

sumber www.kpmu.net